Lähetys ja toimitus
Toimitustiedot
Lähetämme tilauksesi 24 tunnin kuluessa PostNL:n kautta. Yleensä toimitukset kestävät 1-3 arkipäivää. Huomioithan, että toimitusaikaan vaikuttaa paikkakunta, johon tilauksesi toimitetaan. Ota yhteyttä, jos toimitus kestää yli viikon. Ratkaisemme ongelman puolestasi. Kiitos.
Vastuuvapauslauseke
Kaikki Freshz.fi-sivustolla oleva tieto on huolellisesti laadittu. Ei kuitenkaan ole mahdotonta, että jotkut Freshz Companies on sekä oikeus että velvollisuus korjata tunnistettua väärää tietoa.
Freshz.fi ja sen kumppanit eivät ole vastuussa mistään virheellisistä tiedoista. Freshz.fi ei ole vastuussa kolmansien osapuolten hinnoista, tulleista, viestinnästä ja / tai seurauksista luovat liiketoimien sivuilla.
1: Kuljettaja
Lähetämme pakettisi turvallisesti PostNL: n kanssa.
2: Kustannukset
Verkkokaupassamme Freshz.fi veloitamme 6,95 € lähetyskulut kaikkialla Euroopassa, paitsi jos tilaat yli 60,00 €, lähetys on ilmaista.
3: Termi
Kun tilaat tuotteen Freshz.fi-sivustolta, pyrimme toimittamaan tuotteesi mahdollisimman pian. Tarkat toimitusindikaatiot löytyvät tuotteen tuotesivulta. Voit myös pyytää meiltä tarkan toimitusajan.
4: Kuljettajan toimintamenettely
Heti kun lähetämme pakettisi, saat meiltä sähköpostivahvistuksen postitus- ja jälkikoodisi kanssa PostNL: ltä. Voit käyttää tätä seuranta- ja jäljityskoodia seurataksesi pakettiasi. Jos et ole kotona toimituksen aikana, rahdinkuljettaja voi tehdä kaksi asiaa, nimittäin:
1: Kuljettaja voi yrittää toimittaa paketin sinulle uudelleen seuraavana työpäivänä;
2: Kuljettaja voi yrittää toimittaa paketin naapureillesi ja ilmoittaa siitä sinulle.
Jos et ole enää kotona toisen toimituksen aikana, kuljettaja voi tehdä kaksi asiaa, nimittäin:
1: Rahdinkuljettaja toimittaa pakettisi lähimpään pakettipisteeseen, josta voit noutaa pakettisi 14 kalenteripäivää, ja toimittaja ilmoittaa tästä sinulle;
2: Kuljetusyritys voi yrittää toimittaa paketin naapureillesi ja ilmoittaa sinulle.
Jos et kerää pakettia pakettipisteestä ajoissa, paketti palautetaan lähettäjälle. Jos näin on, otamme sinuun yhteyttä heti, kun saamme paketin varastoon. Tämä pätee myös, jos paketissa on puutteellinen tai väärä osoite.
5: Ei varastossa tai pidempi toimitusaika
Jos tuotetta ei ole varastossa, voimme ilmoittaa siitä sinulle kolmella tavalla verkkokaupassamme Freshz.fi:
1: Tuotteen poistaminen käytöstä, jotta et voi enää tilata sitä.
2: Pidemmän toimitusajan ilmoittaminen työpäivinä tuotesivulla;
3: Ilmoitus, että tilaat ennakkotilauksen, jolla on pidempi toimitusaika.
Kaikissa kolmessa tapauksessa teemme parhaamme toimittaaksemme tuotteen sinulle mahdollisimman pian.